Kennismaken met onze school

Kijkdagen

Gaat je kind voor de eerste keer naar school? Kom dan zeker langs op één van onze kijkdagen. Dan organiseren we een wenmoment waarbij ze de klas, de andere kinderen en de leerkracht leren kennen. Ouders maken op die manier ook al kennis met de werking van de klas en de school.

Deze wenmomenten gaan telkens door net voor een vakantieperiode, dit op 25 oktober, 20 december, 31 januari, 15 februari, 27 maart en 8 mei.

Openschooldag

In de loop van het tweede trimester organiseren we een open schooldag. Dit zal doorgaan op vrijdag 2 februari 2024. Hou alvast de website en social media in de gaten voor meer info.

Indien u nog vragen heeft, kan u ons steeds contacteren via het nummer 014/452129 of via mail directie@gbs-salto.be.

Benieuwd hoe een dag in de instapklas verloopt?

Kijk dan mee in dit filmpje