Activiteiten in L5

Het afgelopen trimester hebben we in het 5de leerjaar helemaal niet stilgezeten.

Zo gingen we naar de film ‘Toen mijn papa een struik werd.’ We hadden vooraf in de klas al het boek gelezen en wat geleerd over de schrijver. In de bioscoop zagen we dan de verfilming. Iedereen heeft van de film genoten!

We hebben ook bezoekjes gebracht aan secundaire scholen. Daar konden we al eens proeven van wat ons binnen 1,5 schooljaar te wachten staat.  Spannend!

Bert De Kusser leerde ons vanalles over seksuele opvoeding. Dit was een zeer fijn en aangenaam toneel. De leerlingen en hun ouders hebben meermaals moeten lachen met wat er allemaal verteld werd.

En natuurlijk hebben we veel en hard gewerkt in de klas! We deden dit alleen, maar ook heel vaak moesten we samen werken, dingen uitzoeken en presentaties maken.

Kortom, het was een fijn en leerrijk 2de trimester!

Groetjes L5